تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از شرکت‌های پیشگام در نظارت و تأمین آب شرب بهداشتی است/ انجام 4 هزار تست کلرسنجی از آب شرب مراکز برگزاری مراسم‌های ماه محرم در استان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : این شرکت‌ از مجموعه‌های پیشگام وزارت نیرو در نظارت و تأمین آب شرب بهداشتی است .
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : از ابتدای تعطیلات و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) همزمان با برپایی مواکب و ایستگاه های صلواتی طرح پایش روزانه وضعیت کیفی آب در سطح استان بوشهر با مشارکت کارشناسان کنترل کیفیت ، آبداران و....  با مدیریت گروه کنترل کیفیت آب این شرکت اجرایی شده است .
وی بیان کرد : تاکنون بیش از چهار هزار تست کلرسنجی از مکان های مختلف از جمله تکایا ، مساجد ، حسینیه ها ، مواکب و ... در سطح استان انجام شده که نتایج حاصله مطلوب است .
عالی ادامه داد : همچنین در این ایام به همت تیم تعمیرات دو سامانه گندزدا بصورت آنی سرویس ، تعمیر و مجدد در مدار قرار گرفت .
وی اظهار کرد : در این طرح علاوه بر پایش روزانه ، بازدیدهای مشترک کارشناسان این شرکت به همراه نهاد ناظر ( مراکز بهداشت ) در حال انجام است .
 عالی افزود : مرکز پایش شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برنامه‌های مدونی را جهت رصد وضعیت کیفی آب شرب به صورت روزانه اجرا و در دست اقدام دارد .
تاریخ:
1403/04/31
تعداد بازدید:
77
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal